21 Haziran 2018 Perşembe

Bir Anlık Cesaret

Yıllardır Femdom tarzı ilişkiye zaafı hatta takıntısı olan bir insanım, İşinde, gücünde güzel bir arkadaşlık ortamı olan pek de bir derdi tasası olmayan bir kişi profili çizmekteyim çevreme karşı.

Gel gör ki beni, içi usul usul yanan, en yakınlarına bile içinde ki duygularını bahsetemeyen bir zavallıyım.

Her zaman ki gibi uygun vakit bulduğumda telefonumdan mistress, sahibe benzeri kelimeler aratıyor ve genellikle sahibelerin twitter hesaplarına bakıyor, ve onların karşısında ki insanlara özeniyordum...

Neden, Nasıl oldu bilmiyorum 06.08.2018 tarihin de Sahibe Ada hanımın birkaç ay önce açmış olduğu twitter hesabını ve blog hesabını fark ettim ve okumaya başladım.
 Bende ki ilk izlenimi bu duygu içinden gelmese bile sadece para kazanmak için yapan ve EFENDİLİĞİ sadece bana para gönderin köpekler, o.. çocukları diyen sahibecikler den farklı olduğuydu.

Ve hayatımı değiştiren bir şeye kalkıştım, akşam tam 7 de kendimi tanıtır bir mesaj attım. aşağıdaki gibi;

iyi günler ada hanım;
İsmim ...... ve ...... yaşındayım
.......... şu mesleği yapmaktayım
Neredeyse 15 yıldır femdom a ilgim var. (lakin yaşanmışlık babında pek bir şey yok) tesadüfen size ait olan blog'u gördüm ve şimdi bu mesajı atıyorum.

Eğer sizin için uygunsa reel seans almak istiyorum.  diye

Sonrasında ki bir kaç saat geçmek bilmedi, acaba doğrumu yaptım ya kimliğim ortaya çıkarsa diye. Çünkü yukarıdaki .... yerlere tamamen doğru bilgileri yazmıştım, Haa diyebilirsiniz ki neden doğru bilgileri yazdın sende onlar gibi hayali bir kimlik yarat ve öyle devam et. İşte burada da her insanın yaşamak istediği şeyin farklılığı ortaya çıkıyor, bir başkası bir kaç saat ayak yalayıp, ezilip, aşağılanarak bundan önceki hayatına devam etmek isteyebileceği gibi, Benim gibi birisi de eğer karşısındaki kişiyle frekansları uyarsa (ki genellikle sizin seçim hakkınız yok sadece sahibe için önemlidir falan diyen aptallar çıksa da kesinlikle yanlış bir düşünce, ben birisine hayatımı adamayı seçeceksem, bırakın da benimde kendi zekamın ve gönlümün kabul ettiği kişi olsun)  kendisimi bir ömür ona adamak isteyecektim.

Veee birkaç saat sonra cevap geldi;

kendisiyle tanışma faslını yaşadıktan sonra bana eğilimlerimi, nelerden hoşlandığımı AMA bunları sormamın beni şımartmamasını eğer seans teklifimi kabul ederse seans ların kendi keyfi doğrultusun yaşadığını söyledi.

Ben de kendisine tam olarak dedim ki;

Efendim ben aslında şu olsun, bu olsun demek istemiyorum.
Ben kendimi sizin yanınızda aciz ve size koşulsuz bağlı olmak, sizin kudretinizi her daim üzerimde hissetmek istiyorum.

diye bir mesaj attım ve inanın tam olarak ta istediğim buydu. ben ağır bir fetişist yada ille şu olsun isteyen bir insan değilim, sadece bir insana teslim olmak, ve bir gün o kişiye bana o kadar bağlı ki isteyip de yaptıramayacağım bir şey yok dedirtmek.

Velhasıl kelam yazdıklarım hoşuna gitmiş veya biraz güven vermiş olmali ki bir kaç gün sonraya randevulaştık.

Ve o an ...

Kapı açıldı ve karşımda siyah diz üstü bir elbise ve ayağında topuklu bir ayakkabıyla oldukça çıtı pıtı ve güzel bir kadın çıktı. bilmem bilirmisiniz aklıma o an alizee geldi ve kulaklarım da moi lolita :) ama canım da sıkılmadı değil...

Bilmiyorum siz ne düşünürsünüz ama ben belkide bu kadar genç olduğunu ilk başta bilseydim mesaj atmaya bilirdim. Çünkü ben belli bir olgunluğa ulaşmış, belli sınırlar çerçevesin de birkaç kelam edebileceğim bir insan hayal ederdim. Ama kısa bir zaman gösterdi ki doğru yerdeyim.

Hem beni tanıyıp fikir sahibi olabilmek hem de benim sakinleşmemi sağlamak amacıyla olsa gerek biraz sohbet ettik, hatta biraz az kaçar baya baya sohbet ettik. tabi bu sohbetin olduğu şekil karşılıklı oturarak değil :), ben Ada hanımın bulaşıklarını yıkarken o da bacak bacak üstüne atmış sigarasını içiyordu.

bulaşıkları yıkadıktan sonra seans ta hareketli dakikalara geçildi, Ada hanımın ayakkabılarını temizledikten sonra beni yüz üstü yere yatırdı ve topuklu ayakkabısıyla sırtımdaydı. O kadar femdom hakkında video izlemişimdir, hemen hemen tüm uygulamaları bilirim ve bana nedense en saçmalardan birisi trumple gelirdi. Sanki belin ağrıyormuş ta belini çiğnetiyormuşşun gibi gelirdi bana :-)

Ama hiç de beklediğim gibi değildi o sivri topuğun sırtımda bıraktığı iz ve o anki tatlı acı, inanın beni benden aldı. sırtımda 2 hafta da zorla geçen onlarca topuk izi ve ilk 2 gün hafif hafif sızlaması yok böyle mutluluk ...

Ve başka birkaç küçük uygulamadan sonra seansa başlayalı 3 saati bile geçtiği ve yavaştan gitme vaktinin geldiğini anladık her ikimiz de.

Evime gelip sırtıma baktığım da ve beklediğimden oldukça dominant olduğunu anladığım Ada hanıma eğer kabul ederse ömrümü adayacağıma karar verdim. O artık benim EFENDİM di




2 yorum: