23 Haziran 2018 Cumartesi

KORKU-ÖZLEM

Nedendir bilmiyorum,
Belki ona bağlılığımın her şeyin önüne geçme korkusu, belki de bir gün beni bırakırsa karanlıklar içinde kalacak bir bir çocuğun çaresizliğinde kendini bulmak...  artık neden ve niçin olduğunu bilemediğim bir korku sebebiyle efendime birkaç gün mesaj atmamak için izin istedim,
birkaç kelamla düşünceleri mi anlattıktan sonra.
 Benim ışığım, dünyada ki cennetim, kokusunu içime çektiğim, teninin tadına baktığım, bir damla göz yaşına canımı vereceğim Sahibem 72 saat boyunca 1 tane bile mesaj atmama mı emretti...

Ben bu 72 saat de kendime geleceğimi, biraz da olsa kendimi toplayacağımı zannederken acılar içinde kıvranıyorum.

Anladım ki içine girebileceğim duygular için korkmaya geç kalmışım...

Siz benim sahibem,

Gözünüzün içine bakamadığım bir gün, sizi içime çekemediğim bir gün, siz ne istiyorsanız onu yapamadığım bir gün anladım ki benim için cehennem azabıdır.

Kim bilir duygularımı en güzel belki de şu şarkıda ki sözler anlatacak;

şu karşı yaylada göç kater kater
bir güzel sevdası serimde tüter
bu ayrılık bana ölümden beter
geçti dost kervanı eyleme beni, eyleme beni

şu benim sevdiğim başta oturur
bir güzelin derdi beni bitirir
bu ayrılık bize zulüm getirir
geçti dost kervanı eyleme beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder