21 Haziran 2018 Perşembe

BU YAYIN DA BENİM DÜŞÜNCELERİM OLSUN

Tesadüf eseri buraya gelen bir çok insan diyecek ki amma salak adam var diye, Düşününce bu yapılanlar pek akla mantığa sığmadığının farkındayım, ama sizde beni veyahut benimle aynı düşünceler de olan insanları düşünün.

İnanın ortalamanın üstünde bir işim, ortalamanın da üstünde bir zekaya sahip bir insanım, Bunca yıl bu duyguları içimde bastırdıktan sonra, ne için bu kadar kendini dizginlemek dedim...

Ben yaşadığım her şey için çok mutluyum, Kendimi Ada hanımın ayaklarının altında olduğumda iyi hissediyorum, onun kokusuyla sarhoş oluyorum, Gözlerinde ki parıltıyı gördükçe ruhum ışıkla doluyor, Bu aşk mı falan diye soran olursa evet aşk ama hangi aşk. Bir erkek evladın anneye olan bağlılığı gibi bir kızın babaya duyduğu özlem gibi, ben onu özlüyorum, aklımı ondan alamıyorum, Başka seanslarını gördükçe kıskanıyorum onu, ama zaten bu düşünceler olmadan nasıl teslim edeceğim ki efendime kendimi.

Ben onun mutluluğu için canımı vermek, ayaklarının dibinde boynu bükük beklemek istiyorum. Ayağının altında sehpa, sigarası için kül tablası, evinde hizmetçi, sokakta şöförü olmak istiyorum, kısacası o ne derse ben o olmak istiyorum.

Ben sahibemin kölesi hemde en yakını olmak istiyorum, onun bir şeyden dolayı canı yanarken (ailesi, erkek arkadaşı, ...vb) ben onun gözünde ki yaşları silmek istiyorum.

Bir gün bana insan psikolojisinden iyi anladığını ve güzel gözlem yaptığını söyledi. Ben de ona diyemedim ki bende iyi bir gözlemciyimdir... Konuşurken ki ses tonundan, dudaklarının kıvrılmasın dan anlarım gerçekte neyin ne olduğunu, Kim bilir benim de anladığım bir şeyler vardır bu dünya da.

Bir anımı daha anlatayım siz değerli okuyucularıma, belki efendim de okur da bir nebze kendimi ifade etmiş olurum zat-ı şahanelerine...

Efendim le alış veriş yaparken ....... kartınız var mı diye sordu kasiyer. Ben yok dedim efendim ise benim var deyip numarasını söyledi... Tüm aldıklarımız kasadan geçince uzunca bir fiş çıktı yazar kasadan ve kasiyer hanım önüme koydu fişi-faturayı. Ben öylece durdum ve sonra aldıklarımız poşetlemeye başladım, Sahibem ise bir miktar bekleyip sanki benim ne yapacağımı görmek istedikten sonra fişi aldı ve bir kutunun içine koydu.

Bilmiyorum Efendim o Faturanın-fişin üstünde adınız soyadınız yazıyor muydu ama inanın benim için hiç bir önemi yok adınızın gerçekte gül, nergiz, manolya olması, ben bir rüyanın içindeyim ve rüyamda sizin adınız Ada Sahibe benim adım ise siz ne olmasını arzu ederseniz o...

Belkide öyle bir şey aklınıza bile gelmedi ben tamamen yanlış anlamışımdır o da  ayrı bir komedi olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder